mandag 24. januar 2011

My new fairy

Jeg bare elsker mine nye LOTV stempler! De er så fine :)
Tanken var at jeg skulle lage et blått kort i dag, men det ble et lilla kort i stedet :)
Men resultatet ble riktig bra synes jeg selv!

***
I just love ny new LOTV stamps, they are sooo beautiful!
Today I was supposed to make a blue card, but it became a purple instead ;)
But I am pleased with the result.


Slik ser det ut når det åpnes

Innsiden med felt til å skrive det man ønsker på, samt en liten tekst fra LOTV

Blomstene ble farget og embosset og fikk 2 små hjerte-charms

Papirene fra BoBunney er bare helt vidunderlig vakre synes jeg. Ellers er det charms og blomster fra Kort og Godt, den hvite er fra et annet sted som jeg ikke husker. Og min fine fe er fargelagt med Copics
***
The flower is coloured and embossed and I put on 2 heart-charms.
The lovely papers are from Bo Bunney, and I just love them!
My beautiful fairy are coloured with Copics, as usual

Blir med i disse utfordringene:
Cute Card Thursday #148-1,2,3 (1image, 2 heartcharms, 3 flowers)
Wild Orchid challenge #15, Lets get sentimental
Crop stop- #3, Sqares and diecuts
Let's Ink It up # Anything goes
Scrap'a'long - Anything goes

Ha en god ettermiddag alle sammen!
Klem fra Jill

7 kommentarer:

Vicki sa...

Lovely card! The paper is amazing! Thanks for playing along on our CropStop Challenge!

Maritha sa...

Helt underbart kort kära du.....jag bara älskar lila,och jag har exakt samma papper här hemma.=)
Såååå himla fint gjort och så snyggt dekorerat!!! ett riktigt toppenkort helt enkelt!! =)
kram kram

SuzanneK sa...

Gorgeous gatefold, love the papers, fantastic colour choice. Thanks for sharing with us at LLIU, Suzanne x

Carina sa...

Det er jo bare kjempenydelig det motivet du har handlet deg :D Nydelig kort også!

Kjekt at du vil delta hos oss på Scrap'a'Long

Carina

Veronica sa...

You always pick such beautiful color combinations. this is beautiful ....

Claire sa...

Gorgeous card, just as beautiful inside as it is outside too!! Thanks for joining us at LIIU and good luck
Claire xx

Gloria Stengel sa...

Oh another stunning card! Thanks for joining us at CropStop this week!