lørdag 8. januar 2011

Til min lille Adrian :)

Dette bursdagskortet er til mitt lille tantebarn,  Adrian som blir 1 år nå i januar.
Skal brukes i følgende challenger:
Saturday Challenge, tons of texture, #116
Sukkersøtt, ditt fineste bursdagskort, #107
Reasonable Ribbon, something new(Swirl stamp and embossing powder) + ribbon #15
Friday Sketchers, they has this beautiful sketch :)

Ble veldig fornøyd med kortet, syntes fargene ble så fine! Og easel kort er morsomme å lage :)
Dette Edwin stempelet er det eneste gutte-stemplet jeg har, men han er jo veldig søt da synes jeg!
Ellers har jeg embosset på stempelet bak bildet, og brukt mindre bling enn jeg bruker ;) Alle kantene er rugget opp og farget inn med distress ink.
Jeg har som vanlig fargelagt med Copics, og det er så utrolig gøy!
Her er kortet:


Litt detaljer :)

Og her er litt av mine to hjelpere ;)
Sofie, 11 år og Gabriella 2år

Nå må jeg hive meg rundt og måke litt snø, for her laver det ned...
Ha en koselig kveld alle sammen!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Underbart sött kort! =) Härligt dova färger och så fint målat!

ha en härlig helg!
Kram
Malin

Jacque sa...

Oh Jill...I just love your blog banner...it is so darling!!!! And your little Edwin card is lovely...Gosh those colors are so stunning and your coloring is beautiful!!! Thank you so much for your visit to me and for displaying the SWEET STUFF on your blog!! Sending big hugs your way...Jacque

eba sa...

Åh, nydelig! Elsker de fargene!

Gry-Heidi sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min :o)
Nydelig kort du har lagd, og fargene er utrolig flotte !

Klem :o)

Stampin'Piper sa...

This is beautiful! It's one of my favorite Edwins, so cute!

Thanks for joining us at Friday Sketchers this week!

Hugs Tanja

Gry-Beate sa...

For et kjempe flott kort, med nydelig motiv!! Du har dekorert det så kjempe flott!!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

;0)Gry-Beate

Shana sa...

Oh I just love this card! Your papers, colouring, and image are just divine! Thank you for joining us at Paper Sundaes - we hope to see you again!

Wenche sa...

Et herlig guttekort, Jill!!! Flotte farger og Edwin er flott fargelagt! Likte veldig godt det swirlestempelet...nydelig :)
Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
Klemmer, Wenche :0)

Connie M. sa...

Oh this is so cute, and masculine at the same time! Love those wonderful floThanks so much for playing in the RRR challenge!!

Connie
RRR DTwers!!