fredag 16. desember 2011

DT Sukkersøtt

Today we have  sad news to share at Sukkersøtt.
The challengeblog will take a long break, hopefully we will open for challenges again later next year, but right now we don't know when or even if. 
But we have one last challenge for you, with both team A and B showing their work.

Christmas tag

I have made some stockings for my nieces for christmas.
It is room for a giftcard or money under the flap, so maybe that can be the present this year?


I fond the template here at Waltzing mouse stamps. They have the most fantastic stuff so you should definitive take a look.

I have used scap papers from my stash and the only thing I really remember is the fantastic text stamps and it's from Kreativ Hobby and they are this weeks sponsor

Hope you can join us at Sukkersøtt for our last challenge this year.
Wishing you all a beautiful weekend

Christmas hugs
Jill

5 kommentarer:

Astrid sa...

Disse julestrømpe-tagene dine er bare så supersøte Jill:-)) Blir noen som blir hoppende glade for disse.
Ønsker deg en riktig god helg!!

Klem Astrid:-)

DesignerDiva sa...

How clever! And beautiful papers too Jill. Your nieces will be happy on Christmas morning!
I imagine your children are getting very excited now for Christmas, I loved it when mine were little.
Hugs Laurie x

Maritha sa...

MEEEEEN nu tror jag att jag dööööör på riktigt! Du måste ju sluta göra så mycket fint,jag kommer behöva ha en syrgastub här hemma brevid datorn om du ska fortsätta såhär stumpan!!! ;) Det är ju bara så himla fint så jag tror jag ska stjäla idén av dej....(hoppas jag inte hamnar i fängelse) =)

ha en skön fredag gumman,jag ska prova att slappna av ....ja sen alltså,det har jag inte tid me nu inte....;)

Klem min vän

Nancy sa...

Ååå de er så søte, Jill:0) Og så morsomt med lomme til penger oppi, flinka;0) Takk for inspirasjon.
Ha ei deilig jul:0)
Go' klem fra Nancy;0)

Kari sa...

Disse er jo bare supersøte,Jill!!Tror jeg må inn og se litt mer på den linken! :)
Håper du koser deg i førjulstiden!
Ha en Goood Jul!

Klemmer :)