tirsdag 28. juni 2011

New fairy card

I love this fairy stamp, I think she looks so happy waving her wand :)
She is from Mo Manning, Stampavie, bought awhile back and used several times.

I have used the papers from Prima, botanical collection, and some from Melissa Frances.

Did an easel card this time too :)
Flowers from WOC, bought at Hjerteboden, and the small pink ones from Papirdesign. The beautiful fairy charms is from Kort og Godt.

The bling is from Melissa Frances, and the nice ribbon is old and from my stash. The seambinding is from WOC


I have used the sketch over at Cute Card Thursday so that is the first challenge I will enter:)
Also enter here:
Bunny Zoe's - Fairies
Card and Scrap - blonder/bånd
Creative inspiration challenge - stiching, real or faux
Totally gorjuss - ribbons and lace
Oldie but a goodie - anything goes

Take care sweet friends, and again thank you for all your sweet comments.
Hugs



13 kommentarer:

Carole of Brum sa...

Very very beautiful card, and I love that image, she is simply glorious. Your sentiment is lovely too. Thanks for joining in with us at Dream Valley Challenges. CoB

Maritha sa...

OHHHH helt underbart fina färger och papper. Så snyggt upplagt och vad skådar mitt norra öga.....sydda kanter....oj oj,det är ju bara såååå fint(men jag är för lat för att ta fram maskinen) =)
Underbart kort min goaste stjärnpysslare!

Kram till dej

Kari sa...

Åå,så nydelig kort!Motivet er jo super herlig!
Lekre ark og!
Ha en fin tirsdag!

Klem,Kari :)

Anne Bente sa...

åh.... noget så utrolig smuk.

100000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

klemmmmm

Shari sa...

Exquisite card!! Everything just flows together beautifully! Thanks for joining us at Dream Valley Challenges.

WencheP sa...

Så nydelig kort. Herlig motiv. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Aud Kirsten sa...

Nydelig kort! Takk for at du deltar på Card and Scrap utfordring!

Julie sa...

Just gorgeous! Thank you for joining us at Cute Card Thursday!

Julie

Eline sa...

ÅH. nydelig kort!!!
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min =).
Stakkars mannen din da. håper han kommer seg snart igjen =).
Jada. de er morsomme i den alderen. Noe skal de han å drive med. Da får jo jeg holde på med mitt også =)
Ha en riktig fin sommer.
klem

Unknown sa...

Kjempeflott!!


Sommerklem fra Carina
DT på NSHK

Maritha sa...

Min lilla lilla söthöna....du har ju redan gett mej så mycket fint att man storknar!! Tur du fyller år snart du me...;)

Försökte med google översättarn så jag inte skulle fatta fel gällande ark och vannfarger....men gissa om jag blev klok på det NOT!?? ha ha ha.....skrattar åt mej själv just nu för jag vet ju vad du menar men är ju rädd att svara fel såklart(pinsamt) Men postmannen i Norge har ju redan varit såååå snill så det är den svenske postmannen som ska leverera nåt nu ju...

jag kan ju knappt vänta att se vad du kommer göra för fina kort med dina nya Magnolior...oj oj,jag kommer väl bara bli sittande framför datorn som ett fån och stirra som en tok då kan jag tro...=)

Du måste ju var rarast(svenska rar såklart) i heeeela Norge du gumman,jag är så himla glad att jag får dina fina kommentarer och att jag får följa med i din blogg med allt fint du gör.
Sänder 1000 KARMAR(blink blink) till min goaste Jillgummsa!!

Maritha sa...

hm.....oj.....jag tog visst upp typ en helsida med mitt "lilla" inlägg där....hi hi

Tracy sa...

Gorgeous creation, thanks for joining Oldie But A Goodie challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x